Stressad!!

Mycket ljust nu, å så är ju jag så där så jag stressar upp mig mer än vad som behövs!!!!
Ska skriva listor å lägga påminnelser så jag inte glömmer, ska jag göra nått om ca tre veckor börjar jag planera de nu.
Skit drygt att vara så här!!!!!

I går gjorde Fanny och jag varsit pepparkakshus :)
Hon var nog mest intresserad av att äta men till sist vart det klart å jätte fint<3
Vart ganska missnöjd med det jag gjorde,vart inte som jag tänkt :P

I dag är det fredag och det innebär soffmys med min lilla familj,film och lite göttans! :)
Mathias ska väl fixa klart så vi får nya kylskåpet på plats Innan han gör oss sällskap.
Fan vad sur jag vart när vi fick kyl/frysen!!!
Jävla snåla gubbjävel till hyresvärd!!!!
Kunde gett oss nått bättre :(
Har två frysfack och halv kyl,detta är as jobbigt.
Kan aldrig storhandla eller frysa in nått.
Hur blir de om vi blir en till??
Ne de är ett av dom två minus med denna lägenhet som jag annars älskar.



Fannys!!


Mitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0