skit dag!!!!!!

Vakna på toppen humör men en 'viss' person rasera det helt!!
FAN!!!
Vill bara skrika,gråta och slita mitt hår.......

Lägga sig snart och deppa!!
Är lika bra de.......

Fanny sover inte än,hon är så jädrans krånglig på kvällarna och har varit länge nu.
Men hon är världens goaste ändå<3
Älskar henne så det gör ont!!!

Kanske hon och hennes far ska på nya leklandet i morgon??
skulle hon tycka va jätte skoj :)))

Blir nog en snabbis till ikea i veckan oxå, måste ha några till lådor.......
Men får se om vi hinner annars får vi ta det efter jul!!

***************
Saknar mina älskade småsystrar<3
Skoj att dom ska vara hos oss på julafton :)
***************

Saknar även en annan men är ju som det är :(


Satt och gäspa tidigare i dag, då frågar min skrutt  'är du trött på mig mamma??' haha
Tänk vad finurligt dom små tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0