så blir de nog??!!

Vart ikea i dag igen :)))))
Vart lite fynd!


I morgon blir det att handla lite till nyår.
Var ju bjuden till Helena men tror nog vi stannar hemma??!!
Är så yrslig pga min blodbrist(knaprar massa järntabletter).
Helt frisk är jag ju inte heller,sen om  vi vill dricka lär vi har nån som kör hem oss nu när dom flyttat en bit bort.
Och somnar Fanny känns det jäkligt drygt att släpa upp henne mitt i natten.....

 Hade ju som sagt varit skoj för både oss och skruttan :)))
Bus med kusinerna är ju aldrig fel<3

Ska köpa smällare i morgon å lite annat smått och gott.
Måste ju fira lite även om vi blir hemma :P
Godis,chips och läsk lär ju gå åt i mängder om brorsorna kommer hit!!


Raketerna smäller vi av innan tolvslaget,vet ju inte om fanny orkar vara vaken???
Och när hon slagit igen sina små blå ska jag fira in året med lite göttans att dricka och nån cigg :P
____________________



Känns för jävligt men ser framåt
Vill inte men kan inget göra,felet ligger inte hos mig/oss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0