min äslakde skitunge,som jag älskar dig!!!!<3

I morgon blir det en lååång sovmorgon (hoppas jag??!!) Fanny å Mathias ska iväg på sitt och jag börjar två!
Sen är jag  fan ledig hela tre dagar :)))))
Har fått in så många timmar denna månad så jag kan unna mig en hel ledig helg!
Slippa väntan på sms med besked om jobb,bara kunna slappna av några dagar.....SKÖNT!!
Man är ju inte helt tipp topp än,hostan är för jävlig så lite vila skulle sitta fint.

Vädret har andra planer än mig,snöstorm sägs det  ggrrrr gillas INTE nu när man äntligen ska ta sig till ikea.
Men är vädret uselt får jag väl vänta till en annan dag,vill inte riskera nått!

Utvvecklings samtal för min skrutta var det idag,mycket beröm vilket jag inte trodde hon skulle få denna gång haha
Hon har ju varit på URUSELT humör en längre tid här hemma........ men den sidan har hon inte visat upp på dagis.....än.... ;P
Dom tycker hon leker bra med alla(visst har hon några hon leker mer med) pratar väldigt tydligt och mycke :)
Snabb att lära sig saker,fixar toa besök själv med både torkning,spolning och handtvätt vilket hon inte heller gör så bra här hemma!
Ja toan fixar hon men slarvar med händerna.
 självklart kunde hon hitta på en hel del mindre bra bus oxå som att riva ut alla papper i fröknarnas pärmar mm, men man kan ju inte vara perfekt........eller ;D


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Vilken superfin gran:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0