Julgodis!



I
dag gjorde vi marsipan  julgodis men tog mycke längre tid än jag planerat :)
Typ hela dagen :P
Tog massa onödig tid för det är stopp i vasken å jag smälte massa 'olika' choklad å försökte diska mellan varven......
Fanny tyckte väl bara det var skoj en liten stund, har ju svårt att sitta still längre stunder.
På eftermiddagen var vi bjudna på mat hos Millis och Niklas,nu sitter jag här fetmätt efter supergod mat :))))
Ska parkera mig i soffan fram till sändags!!!




Brorsan och Fannys godis :)


Bus med Lina efter maten :)


_________________________________________


<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3
denna lilla filur kommer i slutet av april,moster längtar!!! <3<3


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ååå va mysigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0