Juldagen :)

Denna dag bestod av pulkåkning för Mathias,Niklas,Fanny,Markus,Niklas och Robin.
Själv njöt jag av tystnaden när vildarna lämnade mitt hem för en stund!!!
Poppa musik och pyssla med maten :)
Tänkte mig fest hos Maddis på kvällen men hosta så jag kräks,kände mig yr och konstig och var helt slut så sängen fick det bli.
Innan jag äntligen fick bädda ner mig käka vi god jujmat med mamsen och börje å självklart fick min skrutta mer julklappar :)))
Nu har hon så mycket nytt att leka med,skoj :)

I dag är det bara fem minus rena rama värmen ute ju om man jämför med senstar tidens 20-30 minus.......

Få se vad denna dag har att bjuda på???
Har ju lite planer mohahahaha.
Mot kvällen blir det i allafall att träffa kusinerna för fannys del<3
Få se om jag följer med eller passa på att vila???
Är ju inte helt bra :(

_______________________________

Vet inte hur jag ska göra???
Gör ja det inte......... får ja ännu mer skit ta från dig/er
Gör ja det........... uppskattas de inte i allafall!!!!!!!
Ska jag lägga energi på nått som bara gör mig ledsen????
Fan orkar inte mer!!!!!!!

________________________________


BILDER!!!!


Provar nya pulkan av morfar,bästa julklappen sa hon :))





_________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0