fredag <3

Har ju börjat kännt mig sämre igen,hostar som fan å känner mig allmänt vissen!
Härdade ut på jobbet i dag med morgondagens ledighet i tankarna :)

Var ju iväg med Fanny till läkaren här i veckan och det är mycket möjligt att hon har samma skit som jag hade när jag vart inlagd men eftersom hon inte är lika sjuk som jag var får det läka ut av sig själv.......
Jäkligt drygt för nu har vi varit sjuka sen början av oktober,är ju fan snart tre månader.
Synd om min skrutta<3
Å även mig!

I morgon blir det att göra marsipangodis här hemma :)
Gör vi varje år till julen.
Brorsan kommer hit och hjälper oss :)
Han ska även få kila iväg och köpa en julklapp till mathias åt mig, har kommit på några prylar nu som kanske kommer gillas av min älskling??!!

I morgon slipper vi laga käk här hemma för vi är bortbjudna :)
SKÖNT!!!!

______________________


Fan vad framtiden känns skit med jobb och så..........
Snart står jag där utan jobb.
Vetefan vad jag ska söka för annat jobb ju?? :(




Slängde ihop lite knäck för några dagar sen,hälften vanliga och resten är det krossad Marianne i *MUMS* helt klart min favvo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0