dagen......



Haft besök i dag av mamma, mina bråkiga bröder,fnittriga millis,skällande pricken och min 'tokiga' mormor :)
Gick bättre än jag trott :P
Trodde det skulle bli mer livat men var ganska lungt.
Pricken skällde en del men var även lung längre stunder :)
Tyckte allt att mormor krympt en hel del,men hon är ju gammal nu.
Fanny busade med både hund och gammelmormor<3
En aningens sur var hon oxå haha

Skitungen har varit på ett gräsligt humör senaste tiden,arg och sur,smäller i dörrar och säger fula ord......
Men är väl nån period som snart går över hoppas jag??!! :D


Fina pricken<3

Fanny och gammelmormor<3

Mat!!! OCH lilla mormor




Ska lägga mig i sängen och mysa med min älskade skruttis innan det är dags för sängen<3<3<3



_____________________



IIiiiiiiiiiiooooo vad jag LÄNGTAR till fredag!!!
IKEA!!!!!
Såååå snälla,inga sjukdommar,inge dåligt väder eller nått annat som förstör min shoppingtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0