Blodprover must och ingen sång.....




Började dagen med lite must på vårdcentralen,dom bjussa på fika dagen till ära.
Bad dom kolla mitt blodvärde samtidigt som det 'vanliga' blodprovet.......
Och mycke riktigt så låg det alldeles för lågt,har ju känt mig yr och svimmfärdig ett tag!
Fram med järntabletterna!!!

Fanny fick vara på dagis och busa några timmar sen bar det av till farmor för att lussa för henne :)
Kusin Emma och nellie var där men minstingen sov så fanny och emma fick busa själva.
Nu på eftermiddagen var vi till dagis på skruttans första luciatåg,dom var sååå söta<3
Fanny lyste med sin frånvaro när alla dom andra barnen sjöng för fullt haha.
sångerna kan hon för dom har hon allt skrålat här hemma,men hon kände väl inte för nån sång :P
Var ju första gången så hon hade fullt upp med att kolla sig omkring , är väldigt tacksam för att hon lyckades stå still hela 15 minuter,inte illa pinkat av min skitunge som har hela kroppen full med myror.



Buskusinerna<3

Min finaste lilla tjej<3

Dagis!!


Mormor var oxå med<3


Nu ska jag och älskling slänga oss i soffan och spela tevespel :))))))

I morgon kommer min mormor hit,är lite nervös haha
Min 'hysteriska' mor och 'hysteriska'mormor i samma rum får mig minst lika hysterisk :P
Å sen en gaaaalen hund på det och Fanny å niklas som bara bråkar.....


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jobbigt med lågt järnvärde. Man blir såå trött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0