trött sliten å hemska tuttar!

Fan inge bra ljust nu!!!
Trött, sliten,fet å nästan arbetslös :(
Sååå jävla  drygt de är å inte veta hur det blir med jobb!
Ekonomin ser för jävlig ut nu kommande månad/månader.........

Måste fixa det här nu,de får fan vara nog....orkar inte med detta.

Hur kunde jag låta det bli så här??

Sen är jag grymt trött på mina jävla bröst,dom är stora,tunga å gör ont som fan :(
Vill skära bort hälften!

'Tänka lite positvit nu då'
Åker snart på våran semester,egentid,bara komma bort från vardagen,mumsig hotel frukost i flera dagar, slippa alla måsten å bara slappa.
Skönt å slippa alla mörka moln på min himmel en liten stund!

Å det bästa är ju att jag har mina älsklingar<3
Uan er  finns ingenting,älskar er mest!

....................................................................................................


Känns som du vänt dig helt bort från mig,finns inge kvar......
Mitt hjärta värker av sorg över hur det kunde bli så här!
Jag förstår bara inte VARFÖR??

.......................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0