svammel!!!!!!

Många tankar som far!
Ibland svävar tankarna iväg men jag törs inte riktigt släppa iväg dom!
Vill inte veta....
Tankarna snurrar och snurrar....
Är bara så feg, hatar mitt jävla fucking självförtroende!
Vill så mycket men får mig inte till att göra nått, måste ändra på mig för detta är inte den jag vill vara!
Vissa stunder känns allt så jävla skit men Mathias får mig att orka och Fanny så klart!!
Har så mycket som vill ut men vet inte hur jag ska formulera det hela för att man ska förstå mig rätt??
Låter det stanna inom mig,orkar inte försvara mina tankar och känslor!

Finns saker som får mig galen men har tänk lite på det hela,är ju bara jag som mår dåligt av det så lika bra att visa sig bättre än så och strunta i det.



Detta vart ju ingen klok av knappt jag själv men måste få ur mig lite, känns bättre så!
En hel del blandat svammel!

Längtar efter min skruttunge<3

Hon har sovit hos farmor eftersom vi jobba i går kväll å tidigt i morse.

 Men snart är hon hemma!
Har börjat packa lite smått för i morgon jobbar vi båda två å på månadg drar vi!
Vi behöver det här alla tre!
vara tillsammans å göra nått annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0