svammel

I dag är en sån där dag då allt känns så jävla bra.
Nöjd med livet å allt :)


Vart en miss i morse,trodde jag var ledig i dag å hade planerat sol och bad men då ringer dom från jobbet å undrar var jag är? :O
Shit tänkte jag..........
Tydligen skulle jag jobbat dagen men eftersom jag skulle till läkaren å ta prover bytte en annan tjej från kväll till dag så fick jag ta hennes kvällen.
Lite tråkigt då man hade andra planer men så är livet!
Var ju lite bra oxå för då fick jag ju in lite timmar :)

Fick ju en smärre shock igår när jag kollade vad älskling skulle få i lön nästa gång,trodde jag skulle börja gråta :(
Han får lika mycke som när jag jobbar ca 8 dagar och då har han jobbat en hel fucking månad....
Han har tagit ut några föräldra dagar så det missar han en stor slant på.
Så jävla synd att hans grundlön är så dålig! hoppas dom höjer den snart för han gör så mycket mer än han behöver på jobbet och är värd mycket mer.
han fick mer i lön när han gick som timmis.......man kan undra om det ens är värt att bli  ordinarie???
Men pengar är inte allt vi har fixat det mesta tillsammans å så länge vi har varandra är vi starka.
Allt löser sig på nått vis :)

Medans jag jobbat har mathias haft fullt upp med fanny och  Emma som härjat runt :)
Fanny var helt slut och somnade jätte fort,inte varje dag hon gör det!
Först dagis sen lek och bad med kusinen.

nej nu ska jag mysa ner mig hos min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0