regn tisdag!

Detta kommer bli bra!
Finns för dig!
Synd bara att det vart så här men allt blir till det bästa ska du se<3


Kanske var meningen att det skulle vara så här??
Kanske ödet?


Somnade till halv fyra i natt,benet och foten pulserade av smärta :(
I dag känns det bättre och svullnaden har lagt sig.
Tur att jag inte skadade mig mer än så.
Fan att man ska lyckas med allt haha.
Sitter och väntar på att telefonen ska låta,ett endaste  litet sms som säger att jag får jobba.....
Hoppas jag åtminstonde får in en ynka dag till den här månaden.
Jobbigt det här!
Regn ioch mera regn i dag mmen det gör inte så mycket eftersom jag ändå bara ska vara inne och vila foten.
Ska snart ta tag i lite matlagning men måste finna lite krafter till det :P

________________________________________________

Tycker så himmla synd om dig!
Förstår att du är ledsen!
Ingen är värd nått sånt!


(mamma ingen ide att spekulera detta är om nån du inte känner!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0