kisseri kissera

gaaaaah vad trött jag blir på mig själv!
varför är jag så svag???
Nu jävlar ska jag fixa det här!!!!

Jobbat i dag sen kalasat hemma hos min bror som fyller år i morgon<3
Jobbar ju kväller då så vi firade en dag före.

Min skrutt är inne i nån kisseri period, hon kissar på sig hela tiden......
Håller sig å sen när hon till sist tar sig till toan kommer det innan hon hinner sätta sig.
Vet inte varför hon gör så här men blir mer när hon varit på dagis å lika när hon är där.
Många byten om dagen blir det.
Har hon varit hemma fixar hon det galant som hon alltid gjort, så nått med dagiset är det ju???

Nu ropar älskling på mig vi ska spela tevespel :D

Bara tre dagar kvar nu sen far vi :))))

Bilder





**********************************************

 Sover sött med sin lilla häst hon fick av börje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0