jaaaaa.....

Fy fan att jag aldrig lär mig.........

Har mina två ohängda bröder här och mathias bror :P
Efter sex år så är det forfarande lika.........bråk, skrik å massa tjaffs!
Och ändå bjuder jag hit dom gång på gång...... haha
Har ett hopp om att det ska bli lite trevligt  men icke.
Dom bara svär bråkar och är jävliga,specielt mina bröder *suck*
När dom sköter sig är det ju skoj men dom stunderna är få ;D
Hoppas fanny somnar nu så vi sen kan mysa ner oss i soffan framför en film!

Nästa vecka så jävlar!!!!!
_________________________________________________________

Hoppas du tänker rätt nu!
Vet att det är svårt.........

Ca sex år sen :P
(robin,niklas,markus)


Nu!!
(markus,niklas,robin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0