härliga sommar

Fan vilken toppen sommar det varit,bästa på många år!
Sol,sol å mera sol.
Hoppas det håller i sig några dagar till så man kan bada å njuta innan höstmörkret å kylan kryper på.
Men hösten är lika med myspys den oxå :)
Vart å grilla i dag,skitgott men fan vad fetmätt man blir.
Dags att ta tag i sig själv nu,inge massa godis och röra på fläsket.
Skulle ju inte skada om man gick ner x-antal kilo!!!!!

Fick besök här mot kvällen av Maddis,Dennis och Emma.
Skitungarna har härjat omkring så jag hoppas fanny är trött och somnar fort eftersom det är dagis i morgon.
Själv ska man iväg å ta prover,börjar ogilla hela grejen med dessa provtagningar mer och mer :(
Fan å så ska man hålla på med skiten hela livet.........
Sen är det bara å vänta om man får nå jobb till kvällen????

Nej dags å göra kväller här hemma.

Bilder.





Ger grannen blommor :)

madde hugger in på resterna ;D



Buskusinerna <3



sjunger :P

_______________________________________________________________


Fan är en sak som oroar mig.......
Trodde inte det om dig å vill inte tro att det är så!
Blir rädd att nån skadas......
vet inte om man ska ingripa eller inte???
Du kanske behöver hjälp??
 Är så rädd att du går över gränsen.....
 Väljer jag att ingripa kanske allt inte alls är så?
Å gör jag det inte kanske det blir för sent?
Har ju själv sett lite å törs knappt tänka hur det är när ingen är där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0