förväntansfull??

Jaha då var vi äntligen här,kvällen före våran efterlängtade minisemester! :)
Pirrig?? JA!
Ska bli underbart att få komma bort med dom jag älskar mest<3

BARA FÅ NJUTA Å HA DET BRA.

Har inga större förväntningar bara ta det som de kommer.
Fan förväntar man sig saker å bygger luftslott blir man oftast besviken!
Eller har jag fel??
Sova på hotel med smarrig frukost i flera dagar,slippa alla måsten, vara med dom bästa,  ledig inge jobb,
komma bort från falun, kika på massa roliga djur och bada räcker långt för mig! :D
Sen får vi väl se vad mer vi hittar på eller om vi bara tar det lungt?
Vilket som såååå blir det skönt att få åka iväg.

Det enda tråkiga med att vi äntligen kommit hit till denna dag är att hösten snart knackar på(som jag tycker är supermysig) men efter det kommer den låååånga mörka kalla  skit vintern!
Visst en vecka vinter är bra men sen har jag fått nog!
Oj nu smet tankarna iväg på annat,stoppar min själv å återvänder till nuet och att jag snart är hemma från jobbet och ska packa det sista :D

Ha de bra alla för det ska jag ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0