bara vi

Bara Fanny å jag vakna här hemma,brorsan å mathias sussar fortfarande sött :P
Fanny var så hungrig så hon slevade i sig en hel tallrik havregrynsgröt å då är hon hungrig!
Väntar å väntar på sms från skit vikarieförmedlingen!
Måste ju ha jobb........men inge jobb får jag :(
Är skit nervig över hela denna jobbskit å våran ekonomi.
Har ju gått på vikariat sen början av detta år å nu är man tillbaks i sms väntan.
Så jävla jobbigt, hade glömt denna nerviga känsla man får leva med varje dag.

Alla tankar som snurrar.......
Får jag ihop mina timmar??
Kan vi betala alla räkningar??
Kan jag göra nånting i dag eller lär jag bara vänta i hopp om å få jobb???

Ne fy fan för allt som har med det hela å gö :(
Man blir på dåligt humör och mår dåligt å det får både Fanny och mathias lida av.

Nu har syster gjort slut med sin kille,det var på tiden för det förhållandet var dömt på förhand!
Är en jobbig tid för dom båda å faktiskt tycker jag synd om hennes kille oxå.
Vet att han var orsaken till det mesta, men man väljer inte  att vara sjuk!
Han behöver hjälp!
Å jag hoppas han får det och att han vill ändra sig för annars kan hans nästa förhållande vara farligt......

Är så tråkigt bara att fanny och lina mister varandra :(
Dom tycker ju så mycket om varandra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0