å nej!

Nu börjar jag stressa upp mig själv med alla måsten, blir så arg på mig själv när jag gör så :(
Mår piss när jag tänker på allt som ska göras.
Är så jävla mycket som ska fixas och donas,innhandlas och rensas.........
Sen stressen som kommer med jobbet, att inte veta om man får nå jobb,om man fixar ekonomin med alla jobbiga utgifter.
Vill bara slita mitt hår å gömma mig nånstans!!!
Är kaos inom mig ljust nu!

Vill ha regn å kylöa så jag med gott samvete kan ligga inne å slappa,nu när solen lyser för fullt får man press på sig att göra massa skojiga sommar saker!
hatar att jag är som jag är med mina rutiner å ritualer!
Å bilfan som krånglar,har inte råd.
Mossans granne skulle kolla om han hade en reservdel men sån tur har man väl inte??


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja fy man skäms ju nästan för att man bara gnäller om väder...haha

2010-08-15 @ 13:25:55
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0