VART TAR TIDEN VÄGEN???

Fan vad längesen det är man var ut......
Är såååå sugen!!!
Fan att man jobbar helgen :(

Ja man får väl tänka positivt ''slipper bakfylla''

Efter jobbet har jag och fanny varit ute i nya parken (den vid nya lägenheten).
Ingen där när vi kom men efter bara några minuter kryllade det av folk.
 Kom en äldre dam som jag tyckte var lik min gamla gymnasielärare, var dock inte säker så jag hejade inte.
Efter en stund kom hon fram och frågade om hon haft mig i skolan för jag var bekant.
Så visst var det kerstin, vi snackade lite och kom fram till att det nästan är tio år sen jag tog studenten :O
10 fucking år!!!
Fan jag är ju gammal nu vart tar tiden vägen???
Bläää vill inte tänka på det!


Nu ska jag slänga ihop lite käk.
Blir färskpotatis, stuvade kantareller fylld fläskfile och en smarrig sallad!

Göttigt.

Ska även stoppa min lortgris i ett bad innan det ska mysas lite i soffan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0