tokiga unge<3

Fy fan vilken tokig unge man har, lovar att jag fick mig ett gott skratt nyss!!
Jag ropar till henne att vi ska gå till tvättstugan..då hör jag några  dunkar å in kommer skitungen med mosters skor på sig  och sin fars keps hahaha
Jag säger åt henne att det där kan du inte gå ut i och hon börjat störttjuta, jaja hon fick väl ha det på sig ner till tvättstugan då :P
Var ju lite svårt för henne att gå i fem trappor men hon sa inte ett knyst! :)

min lilla snygging<3



''Kjolen är dock hennes egen å den hade hon på sig innan hon tog på resten''


....................................................................................



Måste då stolt berätta  att Fanny i dag ätit lite kräm,'lite lite' lasagne och en ölkorv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0