orkar inte!

Fan vad jag INTE gillar vikarieförmedlingen!!!
Dom får en att känna att man fan inte är vatten värt ens!
Dom tar in nytt folk hela tiden och ersätter oss ''gammla'' med :(
Bläääää för dom......

Är så jävla stressad i skallen för stunden,hinner vi bli klara med lägenheten??
Blir elen dyr??
Hur blir det med bredband,telefoni och teve??(vill ju ha samma men går inte pga vissa saker)
Blir mycket dyrare med massa olika.
Mathias måste betala tillbaks på skatten nån tusing, passar inte så bra nu när vi står med dubbla hyror tre månader :(
Hur blir det för mig?
kommer jag oxå få betala tillbaks?
Hur mycket?
Flera tusen? säkert med min otur!
Orka med en tvättstuga som kostar 3 kr varje gång de ska tvättas...
Hur blir det med jobb i sommar?
Hur blir det med jobb överhuvudtaget framöver, har hört lite om skitvikarieförmedlingen å det får mig att känna att det ser mörkt ut :(
Fan kan man inte få ha det bra en liten ynka stund, nu när vi äntligen fått våran efterlängtade trea ska man då inte få glädjas åt det?
Ne då kommer en massa annat jobbigt skit!

................................................................................................


Jämt får vi kämpa med än det ena och än det andra.
Jobb, sjukdommar allvarliga och mindre allvarliga(proppar, flera missfall mm).
Försöka få ekonomin att funka 'suck' är så grymt trött p det mesta!!!
Tur jag har mina älsklingar som får mig att orka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0