MYCKET LJUST NU!

Jag vet snart inte vad jag ska göra med min skrutt???
Det gör ont i mig när jag ser på henne!
Hon är så mager så man ser varendaste knota och revben :(
Har tvångsmatat henne med välling i dag, välling som hon inte druckit på snart ett år.
Vill bara att hon ska få i sig vätska och lite näring, tror hon fick i sig ca en deciliter.
I går åt hon typ ingenting, ska prata med läkaren på tisdag för nu får det fan vara nog!
Hon är sjuk jämt och det resulterar i att hon inte har matlust och inte går upp i vikt, fan hon fyller snart tre och väger 13 kilo......
Hon är ändå 95 cm  lång så lite mer ska hon väga!
visst vikt och längd är inte allt men hon ser inte sund ut :(
ska snart väcka henne och försöka få i henne lite vätska.

Mår själv inte så tipptopp ,fryser, hostar och känner mig febrig och allmänt slut!
Måste vila lite i morgon men är så mycket nu, jobb, lägenhet, laga mat, tvätta ,städa, ta hand om min lilla sjukling, och massa annat.
Hinner inte med mig själv riktigt å inte blir det mycket tid för mig och mathias heller, men det tar vi igen sen<3

FAN BARA ALLT DETTA ÄR ÖVER BLIR DET BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0