jag vill jag vill jag vill!!!

Fan vad det kliar i fingrarna, vill ju börja med lägenheten nu!!!
Men kan ju inte göra den till det bättre innan hyresvärden sett den(kommer på torsdag) för då kommer ju han tycka att den duger och inte ge oss material mm.
Funderar på om man ska ha sönder golvmattan mer i det lilla rummet?
Är ju en sån där grå sträv matta från ''20-talet'' en sån där som man har i skolan typ skitful!!!!
Den är förstörd och lortig plus att den är vidrigt ful!!!

Nämnde jag att den var ful??  ;P

Om man förstör den en aningens mer så har han ju inget val än att byta ut den!
Borde han göra ändå men sånna där privata är så förbannat jävla snåla.

I dag är det sol= humöret på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0