En bra dag!





I morse fick jag höra ''mamma jag vill ha mat'' gissa om jag vart glad?!
Halv åtta på morgonen bestälde min skrutt köttbullar och självklart fick hon det.
Så jäkla glad att hon äter!
Efter det har hon ätit några köttbullar till, en halv kok korv och en halv öl korv.

Hoppas det vänder nu.

Dagen hitills har vi tillbringat ute, var till parken som ligger dit vi ska flytta och även om den var mindre än den 'gamla' så var den fan så mycket roligare!

Ska försöka äta nått sen ska man iväg och jobba.



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Tack gumman<3

Postat av: Anna

Tack, fortsätt med det! :-)

2010-04-20 @ 21:49:57
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0