dryg<3

Snacka om att min skitunge är inne i  en dryg period!!
Hon lämnar mig inte en sekund, klättrar på mig, kastar saker på mig, slår mig, tjatar på mig och lyssnar ingenting.
Testar gränserna hela tiden och ska ha nånting gott  hela tiden, tjatar om klubba, godis,tuggummi ja lite allt möjligt :P
Gömmer saker, har sönder saker ja vad säger man??
Man blir sååå trött på att tjata och säga nej hela tiden!
Måste ju visa att det finns gränser men hon verkar inte bry sig ett skvatt.
Hoppas att det snart går över för ja orkar inte med detta ljust nu när det är så mycket annat :P

Älskar min lilla busunge<3

Tog oss ut en stund på kvällen så hon skulle somna snällt när hon skulle lägga sig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0