bra!

UNDERBART ATT MAN ÄR LEDIG I MORGON!!

Blir en lång och skön sovmorgon ''hoppas jag''
Efter jobbet åkte vi till lägenheten och fortsatte med allt målande, känns som ett evighets arbete....
Har blivit jätte fint mot vad det var men massa saker som ska målas flera gånger så det blir ordentligt gjort.


Bild på köket före och nu.



Gillar lägenheten mer och mer!
kommer bli så fint när det är klart.
Det enda jag känner oro för är vitvarorna som är en aningens gammla, vet ju inte hur hög elräkningen blir?
Sen känns det ju förjävligt med tvättstugan!!
Kostar tre kronor VARJE gång man ska köra en maskin, fy fan stort minus.
Badrummet är ju så trångt så vet ej om man får in en tvättmaskin,men nån lösning ska jag nog hitta på.
..........................................................................................................................................


Hittade en klänning på vinden när jag rensade, en klänning som jag sydde på högsdtadiet.
Självklart fick skruttan prova den men kort ville hon INTE att jag tog haha



vill inte va me på kort!!



Men efter lite bus så fick jag ett le'ende :D



Måste ju erkänna att min smak inte va så bra när jag valde tyget hahahaha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0