blandat!

I dag har inte varit en bra dag!!
Inge specielt bara att humöret varit på bott.........

Känns dock bättre nu :P

Inhandlade ny matta som vi ska ha i vardagsrummet sen, men lärade så klart testa den här hemma.

 

................................................................................................................

Fanny i sina snygga brillor som hon fått av Börje!



Fick skott av en av dom brukare jag går till som jag tyckte var så fina,eller blir väl fina sen när dom växt till sig.
''Vill även ha hjärtan på tråd''
superfin blomma.



härtan på tråd


min blomma
........................................................................................................

I mitten av maj typ ska Fanny få gå på cirkus för första gången, kommer bli jätte skojigt :)
*hoppas jag*
Var ju jätte länge sen man själv var på nått sånt.
Minst 15 år sen ellr nått :P

Har en hel del som jag skkulle vilja skriva av mig men låter bli!
Personerna i fråga kanske känner igen sig.........
Är bara så ledsen, arg och besviken......


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vi ska på cirkus idag tror jag =)

2010-04-28 @ 13:24:14
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0