älskar dig!


Tack vare dig orkar jag lite till<3
Du underbara lilla varelse.


Mamma och pappas allt!


''Ska ge mig själv några väl valda ord som jag många många gånger sagt till min älskling''

Svårigheter gör en stark och man uppskattar mer det man kämpat för!!
Allt ordnar sig till sist även om det inte känns så nu....

Tack vare mina älsklingar är jag rikast i världen, rikast på det som betyder mest!!

''KÄRLEK''

Det kan ingen ta i från en och det är mer värde fullt än allt annat!!!

Spelar ingen roll vad det är så ska det alltid jävlas för oss, alltid ska man kämpa sig igenom nånting.
Är mycket vi gått igenom tillsammans men det gör oss bara starka!
Vi klarar allt så länge vi är tillsammans!

Känns bara så himmla tråkigt att det alltid är nånting som blir åt helvete....... aldrig får det vara bra och man får känna lite lungn och ro :(

Har det inte varit jobb och ekonomi så har det varit missfall och sjukdommar!
Och mycket annat som jag inte vill gå in på här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0