Trött som fan!



I dag har det varit riktigt segt, känns nästan som jag har klister i ögona....
Sov kanske fyra timma i natt, är nästan jämt så om jag vet att jag ska upp tidigt nästa dag.
Kan liksom inte slappna av :(
Är bara så jävla drygt när man jobbar  ju.
Slutade i allafall två.
Perfekt tid för då har man typ hela dagen kvar :)
Vi jobbade båda två i dag så Fanny fick vara hos farmor några timmar, skönt man har folk som ställer upp och kan ha våran busunge!
Får se när hon ska börja dagis då??
Är ju ett tag sen vi ställde henne i kö....men har inte hört nånting än.
Ska bli så kul för henne att få leka av sig några dagar i veckan, hon har ju en del energi och det är inte lätt att stimulera henne kan jag lova!
Nu har vi då handlat hem lite göttans till kvällen är ju lördag så lite godis får man äta :D
På vägen hem från affären gick vi (fanny jag och brorsan som ska sova över hos oss) förbi syrran, kom på när vi kom dit att hon inte var hemma' attans ' HAHA
Ville så klart lämna ett medelande så hon vistte att jag i alla fall varit förbi(händer inte så ofta fast vi bor så nära).

Eftersom Camilla ej var hemma gick vi till parken så Fanny fick leka innen vi fortsatte hem.
Skoj tyckte hon så klart, tills jag vart arg på henne och bestämde att det inte vart nå mer lek i parken...
Hon kastade stenar på Niklas vilket hon självklart INTE får så jag sa till henne två-tre gånger men hon lyssnade inte, så då gick vi hem!

..........................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0