SVAR!

Svar på komentarer! :) klart det är ok att ni är 'här' och läser, är bara nyfiken på vilka som brukar läsa då jag ser att det är en del :D

Dagen har rullat förbi fort, redan kväll med alla kvällsbestyr.
Fanny håller på och ritar och älsklingen läser aftonbladet.
Själv håller jag på med brödbakning, och nu är jag inte så 'duktig' som det låter HAHA är sån där färdig bröd påse.....bara att tillsätta vatten+knåda sen in i ugn och man har smaskigt bröd.
Vi tog oss en liten promenad nu mot kvällningen, tycker faktiskt hösten är lite små mysig!
Det blåser och det sprakar av underbara färger...underbart att komma in, känna sig lite små frussen tända ljus och kura ihop sig i soffan under en filt :D

Ne nu måste jag återgå till mitt bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0