surisar är vi allihopa...

Pengarna kommer pengarna 'går' ensam kvar jag med tomt konto står!!

I dag har vi shoppat en del men som vanligt blir det inte hälften ut av det man planerat men en massa annat 'skrot' :D
Medan vi kutade runt i affärerna fick Fanny vara hos mormor för det värsta hon vet är att sitta still i vagnen när jag kollar på kläder haha!
Nu är jag trött så sängen lockar en hel del måste bara få min lilla plutt i säng.
Vilket inte kommer bli det lättaste!
Hon har fullt upp här hemma, hon fick en docka som kan kissa, bajsa och prata.
Hon är så söt när hon tar hand om sin nya lilla 'vän' matar och kissar henne.......
Hon ska hete rooja (Ronja rövardotter är favvofilmen för stunden så det fick bli rooja=ronja tyckta Fanny)
Dagen har varit ganska dryg då vi alla tre varit på uruselt humör haha
vet inte varför??
Var väl en sån dag bara.....nu är vi då glada och trevliga igen :D.

Ne nu måste jag få nånting gjort!!!!

Natti natt

.....................................
.                                    Kiss och bajs dockan                                   .



.                                            







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0