Mördare...eller???

......................................................................

Jobbade sju till fyra idag och självklart ringde jag telebanken medans jag jobbade....NYFIKEN så klart....... på vad lönen som rullar in i morgon var på!
Och gissa om jag vart glad???
6000 kr mer än vad jag räknat med :D IKEA nästa-----------> eller jag får  väl vänta tills på tisdag som det är bestämt innan jag shoppar omkring för fulla muggar :P
Så jag hoppas verkligen bilen är klar då!
Var jätte hungrig när jag kom hem och när man jobbat hel dag är man ju inte så där jätte sugen på att laga mat.
Tyckte att vi kunde fira lite med kina mat nu när man fick lite mer pengar (för en gångs skull) sagt och gjort så var vi på väg ner på stan.
Nu sitter man här hemma med överfull mage HAHA
Gott var det men en aningen dyrt :P
Älsklingen käkade fläskfile och strips medans jag och Fanny delade på wookad kyckling ris och currysås smaskens.
Resten av kvällen  blir ganska lugn, om Fanny nu tillåter det..........skitungen vägrar sova och springer upp ur sängen hela tiden.





Vad tror ni???
Är Mats en iskall skådespelare eller är hans konstiga historia sann?????

Jag har svårt att tro att det INTE skulle vara han som tagit Lindas liv...
Kan ju säga att detta ämne diskuteras hett och vilt överallt och alla fakta vänds ut och in å fram och tillbaks.
Men jag hoppas polisen får nån rätsida på det hela för Lindas familjs skull.

????????????????????????????????
?????????????????Iskall mördare eller oskyldig???????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Anna

En iskall mördare tror jag! Köpte inte hans lilla snyfthistoria i Efterlyst!



Kul med extra pengar! Å kul med IKEA också...=)

2009-09-24 @ 23:09:01
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag har väldigt svårt att tro den mannen, vet inte varför. Det var någon som sa att han festat rätt hårt på deras tänkta bröllopsdag och var inte alls så lessen som man skulle kunna trott....

2009-09-26 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0