sega skit dator!!!

Är så jävla trött på våran dator!!!!!
Man får sitta flera timmar om man ska göra nått *suck*
Och ska jag få jobb måste jag använda datorn eftersom det inte går att svara på förfrågningarna för oss som har comviq........
Va fan ska vi med comviq inte få nå jobb???
För man har ju inte en dator i fickan hela tiden!!!!!
Eftersom felet är deras så tycker jag att dom kan ringa och förfråga tills dom ordnat problemet, eller???

Lite bilder från gårdagen!
...............................................................




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3Min lila klätter apa :P<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Fick jobb till kvällen så Fanny och hennes pappa fick lite egen tid ihop<3

..................................................


................................................HAN ÄR GO MIN ÄLSKLING<3.............................................


Nu måste jag sätta fart för vi(fanny och jag) ska ta en promenad runt tisken tror jag??
Måste ta vara på detta härliga väder ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0