Seeeeeeeeg!!

Fanny kom hem med ett  mindre bra humör i dag haha...som vanligt med andra ord när hon varit borta.
Samma sak varje gång hon varit hos nån så kommer hom hem som ett litet gnällmonster.
Jag bäddade fort ner henne i sängen framför en film, tänkte att hon skulle få koppla av en stund för sen skulle vi ju ut i parken så Lina och hon fick leka lite :)
Nu sover hon då och jag sitter här vid denna seeeega skit dator!! 'grrrrr' vill verkligen ha en ny....
Men vet inte var jag ska hitta pengar till det?? :P
Har sökt en fond...fick samtal från den som har hand om fonden idag , hon vill träffa mig så får vi se om vi får den *HOPPAS*!
Nu ska jag förbereda lite käk till mig och älsklingen som snart kommer hem från jobbet.
Sen blir det sängen ska ju upp tidigt i morgon för då är det jobb som gäller, blir lite stressigt i morgon för direkt efter jobbet(slutar fyra) ska vi till svärmor och kalasa för hon fyller år.

Har spart undan en slant så om det INTE dyker upp nån oväntad utgift blir det IKEA denna månad *LÄNGTAR*
håll tummarna nu att det inte blir nå förhinder

Natti natt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0