Sämre :(

Trodde jag var på bättringsvägen...men icke :(
Fick värsta feberfrossan igår kväll, frös så där mycket så det värkte i kroppen.
I dag har jag då ingen feber men mår allmänt dåligt och har jobbig hosta.
Fick lov att sjukanmäla mig, kan ju inte gå till jobbet så här!
Måste ju tänka på mig själv och dom jag jobbar med.
Känns lite små jobbigt psykiskt nu när jag förlorat flera jobbdagar :(
Men bara att hoppas på lite semestrar för mina jobbarkompisar så jag får jobba lite :)
Fanny har varit i lekparken med pappa och busat omkring, skönt att hon fått varit ute lite.
Fick ett snabbbesök av morfar och moster Petra, skoj tyckte Fanny hon är så glad i alla.
Nu på eftermiddagen/tidigkväll har vi myst i sängen med chips och barnprogram<3

Måste ta tag i min fars 50 årspresent men det känns som det bara jag som bryr mig av mina fyra systrar 'grr' lite hjälp hade inte varit fel!
Hinner nog inte få den klar tills han fyller så det får bli en försenad present.
Lite tråkigt kan jag tycka!
Nu ska jag återgå till min sköna säng ...........
ja ljust det vi tog bort sängramen i går och satte på sängben och möblerad om i sovrummet......jädrans vad nöjd jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0