Rossel och halsont!

Vaknade i morse och kände mig inte alls pigg :(
Och eftersom älsklingen jobbar tänkte jag att Fanny kunde vara hos mormor och busa.
Bättre det än att vara hemma med tråkiga mamma som bara ligger i sängen och degar!
Jobbar ju på torsdag så det är lika bra att vila och bli frisk.
Klockan är nu tre så det är bara en tille kvar på min 'vilodag' för klockan fyra kommer mitt lilla energiknippe hem<3
Men smart som jag är skickar jag nog ut Fanny och Mathias en stund till för det är lite som behöver handlas hem :P
Tänkte även fråga snällt om Mathias kan lämna tillbaks jackan jag köppte?
Bättre jag hittar en som känns tipptopp från början!
Även om jag gillade denna........

Nu återgår denna sjukling till sängen :)

Kommentarer
Postat av: marie

samma här vaknde med halsont och allmänt slö.

krya på dig gumman!

2009-09-01 @ 19:32:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0