rolig docka! :)

Fan vad trött jag är...och jätte ont i huvudet :(
Hade besök nyss av syrran hennes kille och Lina, synd att dom hade så bråttom för de är ju så kul för Fanny och Lina att busa omkring :D
.                
.        
.               
Har satt min kära dotter framför en film för stunden så jag får lite lugn och ro här hemma, behövs när det bankar i skallen!
Har ju hunnit med både lekparken och lagt massa pussel, så en lugn stund  kan man väl få unna sig ?? :P
.  

Haha trodde jag på det själv eller???

Min goa monsterunge har  tröttnat på att sitta still...på ca två minuter har hon ställt till med kaos i vardagsrummet(där fick jag för att jag städade ihop för en stund sen) lego överallt och en massa andra saker har hon spridit omkring sig.
Ja ja var väl så då! :D

På tal om dockan vi köpte...den var ju jätte skojig, massa funktioner..den både pratar en massa, snarkar en liten stund och blundar när hon sover('hon' talar om innan att 'hon' är trött)..sen är ögona stängda tills man väckar henna(trycker på hennes armband).
Hon säger till när hon är hungrig...man fick med lite pulver i en påse som ska blandas i vatten blir en liten pure.
När man matar henne rör hon på munnen och bokstavligt talat smaskar i sig det.
Hon har blöja på sig och det är ju ganska bra för hon bajsar ju ett stund efter maten(puren kommer så klart ut).
En potta följde oxå med som hon kissar på, haha kan ju säga att det inte bara var Fanny som tyckte den var rolig även jag tyckte ju så klart det och pappa *fniss*.
Allt detta fick man till priset på 200 kr.
Inte alls dyrt!
Kollade på andra dockor som grät eller skrattade dom kostade  från 600-900..mycket dyrare än våran docka som hade en massa fler funktioner.

Lite bilder på dockan:

.                    


.          



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken häftig docka!

2009-09-27 @ 19:30:35
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja gud ja det är skönt! =)

2009-09-28 @ 09:49:12
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0