Nöjd!!

Nu står soffan äntligen här och den är super fin :)
Lite små stel på vissa ställen men det blir nog bättre, hörnet är då underbart mjukt och mysigt :P
Där ska jag burra ner mig för kvällsmys så ofta jag kan !

Medans vi hämtade soffan fick Fanny vara hos farmor och busa med sina kusiner :)

Bilder!!!

..............................................................................................................................
.......................................................................................

.........................................................*SOFFAN *...........................................................
.............................


Imorgon ska min lillstrumpa åkat till morfar och sova över för första gången, spännande :)
Vet inte vad jag och älsklingen ska hitta på??
Blir nog lungt kan jag tro...även om man är lite små festarsugen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin soffa!

2009-09-11 @ 22:47:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0