Mormor + sol och lek

Började dagen med diverse tråkiga vardagsysslor (tvätt+disk mm)
När allt var klart tog jag och Fanny oss en promenad hem till mormor .
Måste ju hålla igång med promenaderna!
Fanny lekte med Tilde en tjej som bor granne med min mor.
Hon provade även att cykla men hon har ju inge tålamod min lilla tös...hon blir ju så klart arg på cykeln när den inte gör som hon vill haha.
Hon är för go<3
På eftermiddagen har hon varit hos Camilla och lekt med Lina, medans vi (jag och Mathias) åkte över till borlänge en snabbis.
Vi köpte en cykelstol bla.
Nu sussar mitt lilla troll så sött och trötta jag ska parkera mig i soffan och titta lite på teve innan sängen kallar.

IKEA i morgon! :)
Fanny får vara hos mormor under tiden, för fanny+vagn+affär= KLATASTROF!!!
Hon har nog mycket roligare hos mormor där hon kan vara ute och leka med barnen än i affären med en sur mamma som inte har tålamod med en unge som gapar och skriker när hon inte får köra vagnen själv eller springa fritt! :)





.                               

Nu soffan md älsklingen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0