Lördag

Lite piggare idag faktiskt även om jag jobbat 7-16.
Kom hem ,knatade till affären för att ladda upp till kvällens myspys .
Poppcorn och en mörkchokladkaka fick det bli:)
Fanny fick en liten påse med godis när vi kom hem(ska man ha när det är lördag), den försvan fort som blixten haha
Skitungen bara knölade in godiset medans hon sken som en liten sol och sa> de här är gott<
Nu står det varma mackor i ungnen, dagens käk...orkar inte laga nånting är för lat idag mohahaha.
Väntar  'med spänning' på hur det hela ska sluta i Linda fallet, inte så att jag tycker det är kul utan det är självklart en tragisk historia!!
Men människan är en nyfiken filur det kan ni ju inte neka till! eller??
Ne nu ska jag käka sen ska Fanny nattas så vi får det lite lungt här hemma.

Här är bilder som älsklingen tagit medans jag jobbade....


................................


Dom var uppe vid gruvan, mycket skoj att undersöka för busungen och jätte mycket yta man kan springa omkring på :) Perfekt ställe för Fanny med andra ord! :)


Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0