Lägenhet??





Nu kan man pusta ut för nu sover vårat lilla yrväder<3
Hon har tjoat och dansat hela kvällen,hon är så go lilla  skitungen.
Nytt natlinne har hon.......igentligen är det en för stor t-shirt *fniss* det är hennes far som köpt en KISS (gruppen) t-shirt.
Jätte söt är hon i sin för stora natt tröja  HA HA
Nu ska jag snart få glass,min underbaraste älskling är och köper det åt mig!

ÄLSKAR HAN SÅ SJUKT MYCKET!!!!

Blir skönt att bedöva halsen en stund.
Såg att det kommit in en lägenhet, men köket är väldigt litet 'snyft' vill ju få plats med nya köksbordet som vi köpte för ett tag sen ju.........
Men vi ska ge den en chans!
Går ju att ha bordet i vardagsrummet(som var stort) beror på vad jag tycker om lägenheten i övrigt??
Ska ringa på den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0