Kväller!

Fy vad tomt det är här hemma utan min lilla snuttis<3
Även om hon brukar sova vid denna tid så fyller hon hemmet med liv:)
Visst är det skönt att få slappna av och bara vara jag och älsklingen, men man måste ju få sakna sin lilla skatt!
Köppte nya gardiner till vardagsrummet idag ....skit snygga MEN för stora till mitt lilla fönster :(
Men med lite fantasi, nål och tråd kan man lösa ett  problem HAHA
Nu sitter dom på plats och det är toppenfint!
Är så snyggt överhuvud taget  i vardagsrummet nu sen vi fick nya soffan.....
det enda som fattas är en ny lägenhet buuuuhhhäää vill verkligen flytta!!!
Är klar på denna plats :(
fanny behöver ett eget rum.



I dag är jag nöjd över mig själv!
Två promenader har det blivit, ska verkligen hålla fast vi detta denna gång och gå minst en promenad om dagen.
Får inspiration av en tjej på jobbet som varit så duktig senaste tiden :)
Så nu är det bara att ta sig i kragen :P

Nu är kryssningen bokad och klar, var ner och fixade det idag :)

bild från promenaden på förmiddagen när vi matade fåglarna
.........................................

Nu ska jag dyka ner i ett varmt bad för jag känner mig så frussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0