Kött!

Tittar för stunden på våra bästa år......ja vet skit kass serie men ändå fastnar jag vid den haha.
På spisen står det kött och puttrar för fullt, för idag ska vi äta dillkött och potatis.*mums*
Nu är pappas 50 års  present nästan klar och jag vart jätte nöjd med tanke på dom förutsättningar vi hade!

Idag är vädret inte så där jätte bra men det är då uppehåll så bara köttet är klart blir det en promenad för mig och Fanny :)
Fannys fastrar ville låna henne och kusin Emma över natten, blir nog skoj för busungarna kan jag tro.
Lika bra att Natte också blir med(fannys ena faster) för annars blir det nog jobbigt värre för madde att ha båda bustrollen själv HAHA.
Blir skönt för mig och älsklingen att få sova ut i  morgon!

Måste bara säga GRATTIS till dig Stina som nu fått din lilla gosse :)
Njut nu så mycket det går för tiden bara springer iväg och snart både klättrar och pratar han :P

...............................
Bilden är från igår när Niklas var här och busade med Fanny i parken<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0