Jobbigt!

Natten har varit jobbig med hosta och rivig hals :(
Har tagit det lugnt hela dagen, måste vila så jag blir frisk och kan jobba ju :P
Fanny och Mathias har varit hos farmor ett par timmar som vanligt haha
Och för stunden  står min egna kock och slänger ihop lite käk till oss......
Det är ju inte så vanligt i detta hem *fniss* är ju jag som sköter maten annars men nu är jag ju sjuk.
Nu kanske ni tror att det är jag som sköter allt men icke!
Älsklingen sköter oftast tvätten,disken(eftermaten eftersom jag lagat) och det mesta av handlingen, städning delar vi på :)
Tycker vi delar ganska lika på dom tråkiga sysslorna haha
Tur det så inte den ena får göra allt!

Fanny har varit jätte gnällig flera dagar men hon kanske oxå håller på att bli sjuk???

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst hade det varit kul att ha en egen hund ockås! men jag är också allergisk! =(



Krya på dig!

2009-09-03 @ 16:50:05
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0