jag har ju glömt....

Jag har ju glömt att min underbaraste älskling ÄNTLIGEN blivit fast anstäld!
Är så jävla glad :D
Han har ju varit där på samma ställe och slitit några år som timmvikarie, så han är verkligen värd  denna tjänst.
Nu kan man slappna av och inte behöva känna den här pressen med jobb,pengar och allt där omkring.....denna ständiga oro> klarar vi oss med pengar nästa månad??<> klarar vi av alla räkningar???<
jIIHOOOOO är helt underbart!
Nu är det bara mig vi måste oroa oss för :P
Men jag ska nog dra mitt strå till stacken!
Så skönt  att vi har en fast inkomst varje månad nu framöver.
Man har liksom nästan skämts förut när folk frågat vad vi jobbat med..inte skoj att säga att vi båda är timmisar.
Folk tittar ju snett på en, som att man är värdelös.......
Men nu minsann kan jag säga med stolthet att Mathias har fast inom kommun och jag är timmis :)
Fan älskling har blivit 'vuxen' jobb, tjej,barn och körkort......när vi träffades hade han ingenting ;P

Kommentarer
Postat av: marie

underbart! stoort grattis:D

2009-09-27 @ 20:39:16
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0