Idol och poppcorn!

Har lite ensammys här framför idol :)
Fanny sover och Älsklingen är på jobbet och sliter, men han är hemma om halvtimme.
Känner mig lite små deppig blir så ibland när man blir 'tänkandes' är så mycket jag saknar men jag skulle ALDRIG byta det jag har idag mot det jag hade förr!!!
Men det är många kompisar som man mist av olika orsaker och några av dom saknar jag jätte mycket, vi hade ju så kul ihop<3
Men livet är väl så, det rullar på och ändrars hela tiden.
Känner mig bara så ensam ibland :(
Ne nu ska jag tänka på hur bra jag har det med en underbar skitunge och pojkvän som jag älskar över allt annat<3

Vart en liten cykel vända för Fanny på eftermiddagen, träna lite på att cykla men går inte så där jätte bra haha .
Var nog roligare att leka i lilla parken istället, specielt när morbror robin kom:)

..............................
LOVELOVELOVELOVE
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3love<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


.......................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0