Helvetes natt!



Inte mycket sömn i natt inte......
Fanny har vaknat till och från hela natten, 41 graders feber har min lillplutta haft :( kokhet med andra ord!
Tur att jag hade lite febernedsättande hemma.(måste köpa mer idag)
Hon har skrikit,hostat,pratat om farmor,att hon är rädd mm måste haft feber drömmar?
Hon har även fått dennna hemska hosta som  jag lider av.
Så har inte Fanny hållit mig vaken så är det jag själv med min hosta som gör att jag måste rusa på toa för att  spy......
Tycker synd om älsklingen som stått ut med oss denna natt då han skulle upp vid sju och jobba.
Ska ringa jobbet i morgon och kolla om dom verkligen vill ha dit mig på tisdag  nu när jag är sjuk(är ju bättre så för egen del kan jag jobba men måste ju tänka på alla gammla och mina arbetskamaretr med tanke på denna svininfluensa...)
Nu ska jag försöka få i min sjukling lite dricka :)

Kommentarer
Postat av: marie

krya på er allesamans!!

2009-09-07 @ 20:42:05
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0