Gruvan och ingen energi!

.....................................................

I dag har varit en sån där seg dag och man har haft nada med  energi, men har man en busunge hemma med myror i brallan då är det bara att ta sig i kragen och hitta på nå skoj!
Vart att vi gick till gruvan där hon kunde gunga och leka med diverse saker, vi var så duktiga så vi gick runt gruvan perfekt för en busunge med massa spring i bena  och en mamma som behöver röra på fläsket :P
Tänkte plocka lite fina löv men insåg ganska snabbt att ska man had dom fina med alla färger då lär man klättra ganska högt, så jag gav upp den ideén HAHA
Får bli sen när dom fallit ner på marken så lata jag bara kan plocka upp dom mohahaha, anledningen att vi skulle plocka löv var att jag tänkte sätta mig med fanny så hon(eller mest jag lär de väl bli) fick pyssla ihop lite fina höst teckningar som mormor och farmor kan få....
Men de hinner vi väl sen en anna dag.
Börjar bli lite nervig nu!!
Har ju INTE fått tillbaks bilen som är på lagning.....
(Mathias vart påbackad)
Vi ska ju till ikea på tisdag....så den bara måste bli klar nu fort!!!!
Har ju sett fram emot det här nu :)

Gruvbilder!

Gruvangruvangruvangruvangruvangruvan

.............................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0