Funderandes??

Vila är vad som står högst på listan idag, känner mig lite bättre men inte mycket.
Fanny är hos Millis och leker med Lina :)
Skoj för busungarna men kan tänka mig att Millis får att göra haha :P
Lite hosta har skitungen fått så det står nog inte på förräns hon är sjuk?

Ska ju ta prov på måndag men man ska ju inte gå till vårdcentralen om man är sjuk.......(för denna svininfluensa)
Jag måste ju ta nytt  eftersom jag bara har ordination på hur jag ska äta min medicin till i morgon.
Vore ju bra att veta hur jag ska äta den sen,vill ju inte ha nya proppar!!
Ringa och fråga hinner jag nog inte heller för provet måste tas före tio eftersom det ska skickas till labbet.
Ringer jag för att fråga om det är ok att jag går till vc hinner dom nog inte ringa upp före tio(man slår in sitt nummer så ringer dom upp)
Vet ju att jag kunde ringt före helgen men jag har helt glömt bort det :(
Ja ja får se hur det blir??

Nu ska jag krypa ner i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0